Sider

fredag 1. juli 2011

Ylva Skarp


Hun lager de mest fantastiske tekster med handskriften sin.

Seneste jeg har sett er en tatovering!
Det å arbeide med hendene, 
herlig følelse!
Ønsker meg et 
room with a view
hvor jeg kan 
male
tegne
sy
skrive
være kreativ rett og slett!

La ting stå framme når jeg må gjøre andre ting mitt i kreativiteten

Må bare la følelsen komme over meg, la ting stå framme, kjenne på det å være kreativ!

Rommet til minste bare begynner å ta form.
2 vegger med hvitmaling igjen...
Inn med ting og tang!

Takk dere, for alle hyggelige hilsener! 
Varmer godt at dere tar dere tid til å kommentere her inne c",)


3 kommentarer:

  1. Ja vore inte det underbart!?!
    Ni får pussa upp fjösen och så får ni göra så att en utav väggarna där, triangel upp vid taket, är bara glas. 2 våningar liksom. =o)
    Det går fram¨t med rummet. Kul!
    kramar!

    SvarSlett
  2. Skulle också vilja ha ett alldeles eget rum, bara MITT...mina saker, bara gå in och stänga dörren om sej och låta inspirationen flöda!! Men vill jag också ha ett stort växthus, med lite värme i på vintern...så jag kan hållas med alla mina blommor även vintertid och inte bara fara runt som en vettvilling och leta vinterförvaring åt dom!!
    Snygg text, är på jakt efter en snygg bild eller text till min högra axel/arm för en ny tatuering, men det lutar nog åt en skyddsängel.
    Ha´en bra lördag, här regnar det som sjutton efter en väldigt kvalmig fredag!
    Kram kram

    SvarSlett
  3. Men vad stod det på armen? Jag ska aldrig klappa Tore mer? Har så svårt att läsa sån där snirklig text med mitt synfel. Men det är säkerligen väldigt snyggt.

    Nu frukost och du är en dag närmare resa till Sverige och allt som är där :))
    Kramen :))

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...