Sider

mandag 28. november 2011

Adventstaken min

Årets adventstake ble en ny versjon av forrige års utgave


 Drivved, einer og noen røde fake bær surret på plass med band med røde hjerter på


 ELSKER at det sitter en gammel rusten spiker i veden c",)


 Tall skrevet på linstoff og knyttet rundt lysene med samme band som er rundt veden


Syns den iår ble mer meg, enklere og uten dill dall!
Og det er ikke lønt at jeg prøver og skifte stil...jeg dætt tilbake til lantlig stil...a lá "Lönneberga" stilen.
Bare det gamle røde huset som mangler c",)
Men en miks av gammel og nytt har jo son sjarm det da!

Jeg har vært inne på mange blogger i helgen, guri  malla så mange flotte advensstaker som blir vist fram....superimponert over alle damers kreativitet jeg!

Tirsdag og ny uke med friske tak!
Selv teller jeg bokstavelig talt uker, dager, timer til det er 3 dagers julefri c",)
Kjenner at jeg er så klar for noen dagers pust i bakken.
Hva med dere der ute, i rute med det dere tenkt dere eller slapper dere av i go stolen med et glas gløgg eller tre?!

6 kommentarer:

  1. Å vilken vacker adventsstake! Du är verkligen duktig på att pyssla och göra fint, jag blir så imponerad!

    Här blir det mycket glögg och mycket vila för mig nu och framöver. Jag vågar knappt skriva det, men december brukar vara en ganska lugn månad för mig till skillnad för många andra människor. Julstress är inte riktigt min grej, jag har inte så stora ambitioner när det gäller städning och matlagning utan vi gör det enkelt.

    Ha en fin vecka!
    Kram Elin

    SvarSlett
  2. hej! Vilken superfin adventsljusstake! Självklart får du låna receptet! Länka gärna till fiffigasystrar! Vi önskar dig en fiin vecka! kram från emelie och elin

    SvarSlett
  3. Åååå...så flott adventsstake i drivved!!! Det likte jeg=)!! Jeg er vel ikke i rute...men jeg stresser ikke;)! Ikke enda i hvertfall..hohoho!

    Ha en herlig adventstid og kos deg masse=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Den är SÅ otroligt fin!! Du är så himla kreativ! =o)
    Väntar på några adventstal från Hviit. Ser verkligen fram emot det. =o)
    Saknar er!!

    SvarSlett
  5. så fin...:-)) elsker drivved...plukker med meg det jeg finner når jeg er i Sverige..)) der kommer det inn mye fint..det gjør det ikke i Oslo...:-)

    tusen takk for gaven...gleder meg til å ha en luktfri klut..))

    klem til deg..))

    hvordan er været hos deg forresten ? vi blåser jo bort her nede

    SvarSlett
  6. vilken otroligt vacker adventsljustake, drivved är så vackert. det var så fint med hjärtana och siffrorna. jag önskar att jag hade en sån fin adventssljusstake! (får bli ett projekt för nästa år) önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...