Sider

lørdag 12. november 2011

Jeg prøver

Liten hund er så glad i å gnattle på rekveden min som ligger i en zinkbalje på kjøkkenet, så der "perfekt" arrangert dere vet!
Å på kjøkkenbenken står noen syltetøyglass, mindre perfekt arrangert...
Jeg tok mine minst arrangerte tanker, tenkte til, å monterte sammen en
aldri så liten "designer" lykt.
Da mannen kom hjem fra sjøen om ettermiddagen lyste den så fint på stuen!
Barna kommer inn etter maaange timer ute, 
"så fint du har ordnet mamma, flink du er"
*zitttt*, halve panneluggen brent bort på mellomste barnet...
Familien min er henført av min kunster!






Ser at det smuget seg inn en ting som virkelig IKKE hører hjemme i en lykt, flere som ser den?!

Liten hund har fått seg grise ører å tygge på!
Mellomste gutten har fått seg ny frisyr c",)
Mannen syns fortsatt at lykten er kjempefin.

17 kommentarer:

  1. Så fiiin!!
    Du er jammen meg kreativ:)
    Fortsatt fin lørdagskveld!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Gratulerer som hundemamma :)

    Så veldig fin lykt du har laget deg! Så kult at du har hengt tavletag på lyslykta! Men, er det en ørering eller en gedigen fiskekrok som skimtes?

    Barn og lys kan fort ende med brent barn...

    Ha en fin helg!

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  3. Jättefin! Precis i min smak. Tror att det kan bli en kopia hos creando senare... Love it! Kramar Kicki

    SvarSlett
  4. Läcker! Kunde ha varit till salu i vilken interiörbutik som helst! Verkligen kreativt. :)

    SvarSlett
  5. Kanonidé - så snygg! (kanske stjäl den en vacker dag...)

    SvarSlett
  6. Så flott den var, utrolig kreativ :)
    Herlig innlegg, jeg måtte le, ny frisyre og ser griseøret som faktisk sikkert kunne gått for noe annet :)
    Ha en fin søndag, klem klem

    SvarSlett
  7. Hej! Vilken fin blogg du har! Jag kommer at följa den - jättekul! Men!!! Vilken söt valp! Svart cocker spaniel är HUR fin som helst!
    Lycka till med valpen!

    SvarSlett
  8. du er virkelig kreativ, lykten ble kjempefin, med eller uten ørering ;)
    ha en flott søndag :)
    klem Tone

    SvarSlett
  9. Hei og takk for hyggelig hilsen hos meg. :) Strikketøyet jeg holder på med (fra i fjor vinter) er en pute (tror jeg) Hi, hi, er ikke alltid at det ender opp med å bli det jeg i utgangspunktet hadde tenkt. ;)

    Skal si du er kreativ, med så mange flotte prosjekt gående. Det er artig å få til noe en selv har laget, synes jeg.

    Gratulerer så mye med en svart liten hårete skjønning i huset! Jeg tenker meg at dere alle koser dere glugg!

    Ønsker deg en glad søndag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  10. Helt enig med mannen din. Lykten ble knall fin.
    Ønsker deg go dine en fin søndag
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. Vilken tjusig lykta, även om det kanske kostade ett och annat hårstrå...*skrattar*, men där sparade du in på klippningen till jul!! Men vad är det för ring (?) som smugit sej in i lyktan?? Nu blir jag nyfiken!!
    Tack för gratulationerna till jobbet!! sen får vi se hur länge det varar, jag önskar ju ingen att vara sjuk länge, men...
    Kram kram

    SvarSlett
  12. Herlig innlegg :-) og den lykten ble kjempefin. Kommer nok en sånn fra meg også en dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  13. Så flink og kreativ du er! Lykten ble kjempe stilig, og jeg er sikker på den er enda finere om kvelden når lyset er tent. Synd med panneluggen til sønnen da...men heldigvis vokser det ut igjen.
    Ha en fortsatt fin søndag og takk for hyggelig hilsen både hos Hverdagslivet og Matbloggen min:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  14. Nej, kan inte se vad som inte ska höra dit! Jättefin lykta, den kan du sälja för dyra pengar! Tack för din kommentar hos mig!

    SvarSlett
  15. Om du kunde se mig nu... Skrattar så tårarna sprutar! =oD Ahahahaha!!! Åh, jag kan inte sluta. *zitttt* Hahaha! Och jag med huvudvärk och allt. Oj, oj, oj... =oD
    Det bästa jag läst å länge. Kan se allt framför mig så klart. =o)
    Superfin lykta i alla fall, men kanske gutten må hålla sig på avstånd.
    KRAMAR!!!

    SvarSlett
  16. For en super idé! Jeg må prøve meg på en sånn jeg også. Nå skal jeg surfe videre på bloggen din. :D

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...